Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 11:31 - Наздраве!
Автор: eli23 Категория: Хоби   
Прочетен: 2915 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 12.03.2020 10:29


   Дали най-великите писателски творения са създадени на напълно трезва глава! Нещо не ми се вярва. Прекалено много са ни предразсъдъците и земните и хорски ограничения, които сами си поставяме. А от алкохола се отварят чакрите и се освобождаваме от ограниченията си. Да живее! :D 
   Ами великите научни открития? Нали трябва да си малко чалнат за да ги прозреш! Трябва да не ти пука от битуващите порядки и морал. Морал! Сигурно това е думата, с която най-много се е злоупотребявало във вековете. И в масовата психика най-погрешно разбираната. Но, всеки си носи кръста. При това всеки с гордост носи кръста на собствените си предразсъдъци.
   Тия пък "Army of lovers" пеят "Requiem". И за какво са ни реквиемите? Връзка с миналото. Неспособност да се освободим от него. А то си е заминало някъде там, в друго измерение, заедно с хората, които искаме да са още тук. Божията промисъл е велика и недостижима за нас, макар да ни се струва несправедлива понякога. Но то е защото така ни се струва и защото прекаляваме с употребата на емоции. Още повече, че никой не ни е обещавал справедливост.
   Аз вярвам в справедливостта. Защото я има.
   Наздраве!
                                                                                                      22.06.2009 г. вечерта




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Здравей! :)
14.04.2012 21:19
Значи никога няма да стана писателка, тюх (не че съм се засилила, ама е добре да си знам, та да не се набутвам;) ). Замисли ме. Защото алкохолът ми действа като приспивателно, кафето и то. Но ако някой много държи да ме направи писателка, т.е. да ме лудне, трябва да ме налива с черен чай. Ето нещо което би ме побъркало дотам, че може и роман да спретна))) . Долу ограниченията! За мен мотото ще е: "С черен чай към творческия рай. Отворени докрай." Бинго!!!
За научните открития ще ти се опъна, ама съвсеееем малко, ей тонинко:^. Факт е, че много от тях са ставали случайно, но все пак, за да се случат, откривателят е бил подготвен да ги "разпознае" - от вече наученото. Ако не вдявам от физика например, дори и цял да се разхождам из ябълкови градини, и стотици да ме ме цапардосат по главата, никога не би ми хрумнал никакъв Закон за гравитацията. Не е нужно да съм Нютон. Няма да включа и това е. Само ще се сетя другият път да минавам оттам с каска. Обаче - все файда!;)
По въпроса за реквиемите - те са за едни специални места в територията на душата. Минала, днешна, бъдеща, всяка.
Но спирам, за да ти отвърна "Наздраве"! Добре ще ми дойде след вечеря. Няма нужда от повече. Ти без това си разгледала всички теми на света в един постинг.;)
Светъл празник!
цитирай
2. eli23 - И аз няма да стана.Барабар с наздравето.
15.04.2012 00:15
Светнало ми нещо,изляла съм го на листото.Четенето е по желание.А за всичките теми на света ще се наложи доста да налея. ;)
Нека да е празник!
цитирай
3. ufff - Четенето е по желание. Аз затова го ...
15.04.2012 07:43
eli23 написа:
Четенето е по желание.


Аз затова го прочетох, Ели! Много ми хареса. :)
цитирай
4. eli23 - Благодаря ти,Уф!
15.04.2012 14:45
:)
цитирай
5. kapricia - :о)))
29.05.2012 21:14
Питай Хемингуей! "Реалността е илюзия, породена от липсата на алкохол." Човекът знае от опит. :о)))
Наздраве! :о)))
цитирай
6. eli23 - Знае човекът :)
12.10.2012 23:10
Наздраве,Каприция!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 679298
Постинги: 334
Коментари: 334
Гласове: 2184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031