Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2014 19:15 - Изповед на една изоставена жена
Автор: eli23 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5241 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 12.10.2014 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    До преди петшест години за мен простотията винаги е била нещо съществуващо, но някак си встрани от мен. Да, има я, ама някъде там. И затова на по-такивата прояви не обръщах особено нимание, тъй като те не ме засягаха, не ме докосваха. Просто слушах безучастно. Случвало ми се е, когато някоя постъпка ми се стори доста груба и несправедлива да се намеся, но отново като страничен, случайно попаднал присъстващ. Но…така беше…сега ми е нужно да се завърна при себе си, игнорирайки простотията, в която се набърках. Тя така или иначе съществува, но аз какво правя там! Нека си съществува, макар и на две педи от мен, да вирее както си иска заедно с нейните приносители, но моля, без мен!...

    …Месец по-късно след горното откровение, господина с който съжителствах от четири години си събра багажа и се изнесе. Не му беше много по кеф, но нямаше избор. Е, и на мен ми беше мъчно. Разделите не са от най-лесните за осъществяване действия. Този път не му дадох възможност да ме напада и обвинява. Той вина едва ли чувства, но със сигурност е объркан от това което се случи и то най-вече че не успя да прикрие поредната си простотия…

    …Вече трети ден съм сама и се чувствам все по-добре. Мисля си за трудната ми връзка с него. Изпитвам задоволство, че е приключила и се чувствам свободна и независима. Привечер ми домъчнява, но с една – две чаши вино се поуспокоявам и пак ми става добре. Струва ми се че отдавам прекалено много енергия на мъжа до мене. Сега се усещам много по-енергична и работоспособна. Защо така се раздавам, та не остава за мене? Или просто той я изсмуква енергията от мен! Не знам! Сега ще имам възможност да извърша много от нещата, които желая, почти всички. Той ми беше спирачка. И изобщо мъжете на мен ми се явяват спирачка за стремежите ми. И винаги са ме ревнували,създавайки ми задръжки с ревността си. Защо ли? По-дребнави и по-страхливи бяха от мен. И завистливи. Но със сигурност по-страхливи. И завистливи…Не знам!

    За пръв път, откакто съм станала жена съм сама. И ми е добре. Чувствам се силна. Чувствам се себе си.

    Може пък някога да срещна силен, достоен и достатъчно интелигентен мъж. Това, последното явно е от особено значение за мен. Трябва да съм наясно от какво точно се нуждая. Не бива да оглупявам чак толкова от емоциите си! С влюбването си си разпилявам енергията безразборно, а тя е моя и е нужна на мене. Вампирите от това живеят – като изсмукват чуждата енергия, особено когато им бива доброволно давана. Трябва повече да уважавам себе си, да се грижа за себе си и да се съобразявам с истинската си същност. Сигурна съм, че това е пътят към моя личен успех, към нещата, към които винаги съм се стремяла. Това съм аз. Този път с Божията помощ успях да се разделя с един вампир, без да имам друг вампир до себе си.

    Господ ни изпраща изпитания, за да ги преодоляваме. А преодолявайки ги ставаме по-силни, по-мъдри и се доближаваме до Него. В това е смисъла на трудностите, които Той ни изпраща.
                                                   ( 6.ХI.2007 )




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raders - Хм - загадъчна история. Значи че...
12.10.2014 19:44
Хм - загадъчна история. Значи четири години си съжителствала с този "прост" човек. Пък аз не бих издържал и четири дни, защото простотията лъсва още в самото начало и е трудно поносима. Явно и с тебе нещо не е наред или употребяваш думата "прост" от ненавист.
цитирай
2. kasnaprolet9999 - В крехка възраст любовта е много ...
12.10.2014 20:06
В крехка възраст любовта е много сляпа. Може да мине година и пак да не разбереш простотията в човека до теб. Втората година се опитваш да го култивираш, помагаш и се терзаеш, че няма нужния ефект. Това е най-трагичната година, в която осъзнаваш, че обичаш човек, който не заслужава това. Третата година си наясно с проблема и се опитваш да го откъснеш от сърцето си, надяваш се на чудо и т.н. Четвъртата година късаш и вечер трудно заспиваш, през деня се опитваш напразно да намериш друг, в който да се влюбиш, но сърцето ти бие на кухо. Те така минават четири години raders. И когато загубиш вяра, че можеш да обичаш отново, когато престанеш да се терзаеш и се вземаш в ръце, намираш си някакво занимание, тогава зад ъгъла се появява неочаквано любовта. Тя идва, когато си готова да я приемеш. Това от мен, баба Ягата на блога:)))
цитирай
3. aip55 - Не можете ли да
12.10.2014 20:19
намерите хармония в характерите, животът става сложен и непоносим.
Трудно се живее с прост човек, но също така трудно се живее с прекалено умен. Общият език по-между ви е начина за преодоляване на различията Ви.
Дано да Ви е олекнало след тази искрена изповед! Успех...
цитирай
4. eli23 - Ей,благодаря ви за вниманието.
12.10.2014 20:57
То това е писано преди 7 години и снощи го открих, но тези неща са непреходни,та леко го пипнах и пуснах.
цитирай
5. eli23 - Raders,
12.10.2014 20:59
със сигурност нещо не ми е било наред, но явно е трябвало да мина оттам. А не изключвай и глупостта, в която изпадаме ние жените, когато сме влюбени.
цитирай
6. eli23 - aip55
12.10.2014 21:11
Благодаря! Олекнало ми е сигурно като съм го турила на листа. Тогава още не осъзнавах в каква точно простотия се бях навряла. Ама трябва да опознаваме живота, та и да знаем от какво да се пазим.
цитирай
7. eli23 - Баба Ягата на блога! :)
12.10.2014 21:23
Възрастта ми не беше много крехка по това време, но явно глупостта ми е била достатъчна, та да изглежда така. Наистина много трудни четири години, в които наивно се надяваш, че нещо ще се промени. Интересно, но никога не загубих вяра в способността си да обичам. Само дето по-внимателна станах в избора си на обект за обичане. Не съжалявам. Така е трябвало, така е станало. Благодаря ти kasnaprolet9999 !
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Не ме размивай-"Само дето ...
13.10.2014 14:51
Не ме размивай-"Само дето по-внимателна станах в избора си на обект за обичане." Това не става съзнателно, просто натрупаната опитност ти слага поредния филтър и ти не се влюбваш в някой, само защото ти прилича на Ален Делон примерно. И без да го съзнаваш, важното е, че крайният резултат от тези опитности води до по-добър портньор в живота.
цитирай
9. eli23 - Смехъх е здравословен
13.10.2014 17:24
Смей се! Така го усещам - така се изразявам. Благодарна съм на натрупаните опитности и се възползвам от тях. Даже се опитвам да ги споделям.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 678649
Постинги: 334
Коментари: 334
Гласове: 2184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031