Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2022 12:05 - Какво е да си майка
Автор: hloris Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3944 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 27.06.2022 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*

*

*

"ДА БЪДЕШ МАЙКА Е ОТНОШЕНИЕ,А НЕ БИОЛОГИЧНА ВРЪЗКА "


                                                                                                    Робърт  Хайнлайн



И в какво се изразява това да проявяваш отношение към своето дете?

Въпросът ми е към всички!










Гласувай:
8



1. hloris - Същата мисъл е валидна и за бащите,
27.06.2022 15:20
защото да създадеш едно дете и да го родиш не те прави автоматично майка и боща,а това какви грижи полагаш то да израсне стойностен човек,с ясни критерии да различава доброто от злото...това е процес,при който детето и родителите взаимно се възпитават едни други,това е най-голямата отговорност,която стои пред един човек правилно да възпитава детето си,да изгражда качества в него като морал и ценностна система.
цитирай
2. hloris - И за мен не е майка тази,която е родила едно дете...
27.06.2022 15:52
тя е единствено неговата биологична бих я нарекла принадлежност....
Майката е тази,която къса най-вече от времето си,дори и от съня си,за да изгради,да моделира от едно парченце месо един истински и най-вече достоен ЧОВЕК.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!!
27.06.2022 16:01
Децата усещат родителите си!
Дъщерята нямаше четири месеца, взех сина с мен и отидохме при родителите ми за две седмици, да се готвя за изпит! В деня преди изпита се върнахме Малката с дядо си излезли на разходка В момента ,в който погледнах навън, дали идват, нямах търпение да я видя, те се зададоха с количката
Той я изкара от количката и ми я подаде с думите- Виж, виж ,кой е дошъл!

Обикновено ,в такива случаи, като я подаваха на непознати, тя плачеше пронизително! И сега впери големите сини очи в мене, вече в моите ръце, усмихна се и размята радостно крачета и ръчички!
Тъстът изненадано изкоментира- Гледай го това джереме, позна те!?

Аз помнех, как баща ми, със странни дрехи, ме взе от кошчето и ме хвърляше до тавана И аз, как исках да съм в кошчето, беше ме страх!
Казах веднъж на майка ми за спомена Тя изумя Наистина ли го помня?
Върнал се е баща ми от едномесечен запас, грабнал ме и ме хвърлял от радост нагоре Тя му се карала, да не ме изтърве!
Но аз не съм имал и шест месеца!
Връзката с родителите е много силна!

Хубав ден, Хлорис!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193380
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031