Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2022 00:13 - Ония, лошите
Автор: eli23 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.02.2023 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Не може да не сте забелязали колко са лоши другите. Те съвсем осъзнато са такива лоши. И трябва всички да знаят колко са лоши другите. И трябва непрекъснато да се изтъква лошотията на другите. Ама как може такава лошотия! Те сякаш за удоволствие го правят. Хм, сякаш! Ма те точно затова го правят.
    ...
    Ей! Каквото мислиш, това срещаш! Каквото очакваш, това ти се случва. За каквото говориш, това получаваш. Колко пъти изказа добротата на някой със същата емоция, с която говориш за лошотията? М? Колкото думите ти са по-подсилени емоционално, толкова по скоро ти се случва точно това, за което си говорил. Ти не разбра ли най-после, че сам създаваш света около себе си.
    Всичкото нагнетено лошо говорене, подплатено със злобата ти какво мислиш създава? А всичкото натрупано говорене от всички нас за лошото "у другите" какво постига, мислите? Злобата, заканите, вярата в злонамерените постъпки, агресията, гнева...в последните десетилетия се трупа, трупа... Всичко си има предел. Що не трупате добро? Да ви имам логиката, че на доброто се отвръща със зло. Като правиш добро, за да получиш, да! - Никога няма да си доволен от полученото. И за теб то винаги ще е зло. Като правиш добро дори и благодарност не изисквай! Това е истинско добро. "Ама той и едно благодаря не каза!" Като чуя това съм убедена, че ти не заслужаваш благодарността. Истинското добро не изисква нищо. А когато даваш, за да получиш винаги ще си прецакан. Ама винаги.
    Доста зло ще да сме натрупали тук, щото взе, че се материализира. Сега ни е страх и продължаваме да обвиняваме другите. Ти, недоволния и съдещия, никаква отговорност ли не носиш за случващото се? Ако си убеден, че това е така, лошотията няма да си тръгне от теб. Напротив - ще се приближава.
    ...
    Защото аз съм невинен, ама всички около мен ми мислят злото. Те, лошите и аз, озлобения и нещастен потърпевш. Милият, аз! Коолко добрини сторих, аз! И никой не ги оцени. Едно "благодаря" не ми казаха! Аз толкова малко искам от този живот!
Начи баш това "толкова малкото" дето го искаш издава претенциите и егоизма ти. Като е малко, що го искаш, направи си го сам! На такива като теб все им е малко и никога няма да им е в повече. Тъй че и това "малкото" ти е много. Ама много много.
    ...
    P.S.
    Ма що си мисля, че тия, дето света им е лош, просто оправдават собствената си осъзната, но непризната лошотия.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 693821
Постинги: 350
Коментари: 334
Гласове: 2202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930