Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
18.10.2022 11:56 -
Тя и той
Автор: eli23
Категория: Тя и той
Прочетен: 6439 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.12.2022 06:37
Прочетен: 6439 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 09.12.2022 06:37
Той я въвлича в тази реалност. Той е нейният водач в този свят. Той се грижи за света, в който я води. Той управлява този свят.
Тя жертва собствения си свят заради любовта в този свят. В нейния свят има много повече любов, но тя го е изгубила безвъзвратно с надеждата да я пренесе в света на мъжа. Мъжки ни бил света. Ми такъв ще е като сами изоставяме мистичността на любовта, движеща женския свят. В женския свят чувствената любов не изключва телесната, но я управлява.
Тялото е в света, сърцето - у Бога.
Познаваме любовта чрез другия пол, но когато я оставим в света, тя си тръгва. Любовта се прибира в собствения си свят, изоставя нашия и нас самите, защото ние се страхуваме да изоставим този свят, дори и заради любовта.
В неизгодна позиция е жената в този мъжки свят.
Властта на мъжа в този свят му дарява някаква сигурност. Сигурността, нужна на страха и неувереността в променящия се свят. А стремежът към комфорт прави дразнещата и опасна динамика на живота по-поносима.
Той е болезнено чувствителен на тема самочувствие. Ревнив. Ревнив заради нещата, които не са от неговия свят. Не ги познава и се страхува. Не може да предвиди последствията. Но се срамува от страховете си и ги превръща в агресия и злоба.
...
Грехът на Адам ни докарва последствията за цялото човечество. На Адам. Но нали и Ева е яла от грешното дърво? А дали е яла?!? За него знаем, че е ял. И грехът е на Адам. Така пише в Книгата. Смъртта навлиза в света чрез Адам, не чрез Ева. Адам е земята (адама" (евр.) - земя). Той е от земята, от кал. Ева не е земя. Дошла е да живее на земята, но не е от земята. Сътворена от одухотворения земен Адам. Ева - живот (евр.). Животът на Адам. Не било добре да бъде сам, защото ако е сам няма да е жив. Божият дъх в лицето му не е бил достатъчен за живота тук, на земята. Освен Божият дъх, нужна е била и Ева. Божието духване го е оживило, но се добавила и Ева, за да поддържа живота на Адам. Тук и сега. Излиза, че той сам не би могъл да се справи.
За да не е Адам само машинка за живеене както всички животни, насекоми и растения. Те не се боят от смъртта. Но Адам се бои. Най-големият страх е този. И за Адам и за Ева. И Ева е приела смъртта, защото чрез нея Адам я е придобил. Христос идва 5500 години по-късно да ни очисти от Адамовия грях. Адам е бъдещият Христос. Бъдещ за нас. За Него няма минало и бъдеще - всичко е сега. Ева е Богородица или е Църквата (църква - черква - керка - щерка - дъщеря). Или и двете. Или и трите. Светият Дух е животът, животворящата енергия - мистичният път на Ева. Иисус е синът, Църквата е дъщерята. В Църквата е жената и живота. Не е случайно, че бабичките са преимуществено там. Като има и от тези, които вече са осъзнали преодоляването на земните изкушения. Църквата е Пътя. Да, тя е пътят за спасението. За спасението на този свят.
Чрез единството на мъжкото и женското начало. Всичко е едно. Както Отец, Син и Свети Дух.
Тя жертва собствения си свят заради любовта в този свят. В нейния свят има много повече любов, но тя го е изгубила безвъзвратно с надеждата да я пренесе в света на мъжа. Мъжки ни бил света. Ми такъв ще е като сами изоставяме мистичността на любовта, движеща женския свят. В женския свят чувствената любов не изключва телесната, но я управлява.
Тялото е в света, сърцето - у Бога.
Познаваме любовта чрез другия пол, но когато я оставим в света, тя си тръгва. Любовта се прибира в собствения си свят, изоставя нашия и нас самите, защото ние се страхуваме да изоставим този свят, дори и заради любовта.
В неизгодна позиция е жената в този мъжки свят.
Властта на мъжа в този свят му дарява някаква сигурност. Сигурността, нужна на страха и неувереността в променящия се свят. А стремежът към комфорт прави дразнещата и опасна динамика на живота по-поносима.
Той е болезнено чувствителен на тема самочувствие. Ревнив. Ревнив заради нещата, които не са от неговия свят. Не ги познава и се страхува. Не може да предвиди последствията. Но се срамува от страховете си и ги превръща в агресия и злоба.
...
Грехът на Адам ни докарва последствията за цялото човечество. На Адам. Но нали и Ева е яла от грешното дърво? А дали е яла?!? За него знаем, че е ял. И грехът е на Адам. Така пише в Книгата. Смъртта навлиза в света чрез Адам, не чрез Ева. Адам е земята (адама" (евр.) - земя). Той е от земята, от кал. Ева не е земя. Дошла е да живее на земята, но не е от земята. Сътворена от одухотворения земен Адам. Ева - живот (евр.). Животът на Адам. Не било добре да бъде сам, защото ако е сам няма да е жив. Божият дъх в лицето му не е бил достатъчен за живота тук, на земята. Освен Божият дъх, нужна е била и Ева. Божието духване го е оживило, но се добавила и Ева, за да поддържа живота на Адам. Тук и сега. Излиза, че той сам не би могъл да се справи.
За да не е Адам само машинка за живеене както всички животни, насекоми и растения. Те не се боят от смъртта. Но Адам се бои. Най-големият страх е този. И за Адам и за Ева. И Ева е приела смъртта, защото чрез нея Адам я е придобил. Христос идва 5500 години по-късно да ни очисти от Адамовия грях. Адам е бъдещият Христос. Бъдещ за нас. За Него няма минало и бъдеще - всичко е сега. Ева е Богородица или е Църквата (църква - черква - керка - щерка - дъщеря). Или и двете. Или и трите. Светият Дух е животът, животворящата енергия - мистичният път на Ева. Иисус е синът, Църквата е дъщерята. В Църквата е жената и живота. Не е случайно, че бабичките са преимуществено там. Като има и от тези, които вече са осъзнали преодоляването на земните изкушения. Църквата е Пътя. Да, тя е пътят за спасението. За спасението на този свят.
Чрез единството на мъжкото и женското начало. Всичко е едно. Както Отец, Син и Свети Дух.
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. правописен речник
2. блог на Павел Николов
3. зона БГ
4. Хулите
5. you tube
6. vbox7
7. замунда
8. откровения
9. поети с китара
10. Иво Инджев
11. Медиапул
12. Иван Бедров
13. Георги Даскалов
14. Радан Кънев
15. блогуващият с пилци
16. Весел Цанков
17. Дойчо Иванов
18. Елит
19. Болкан лийкс
20. синонимен речник
21. е-вестник
22. читанка
23. Питанка
24. Лайф кафе
25. Пощенска кутия за приказки
26. Илиян Василев
27. България аналитика
2. блог на Павел Николов
3. зона БГ
4. Хулите
5. you tube
6. vbox7
7. замунда
8. откровения
9. поети с китара
10. Иво Инджев
11. Медиапул
12. Иван Бедров
13. Георги Даскалов
14. Радан Кънев
15. блогуващият с пилци
16. Весел Цанков
17. Дойчо Иванов
18. Елит
19. Болкан лийкс
20. синонимен речник
21. е-вестник
22. читанка
23. Питанка
24. Лайф кафе
25. Пощенска кутия за приказки
26. Илиян Василев
27. България аналитика